"AŞKA İNANCIM KALMADI"
Günümüzün şiddet mağduru kadını kimliğiyle Lara Sayılgan?ın objektifinin karşısına geçti Tuğçe Kazaz. Tasarımcı Süleyman Demirel, Cyrus Nowrasteh?in yönettiği 2009 ABD yapımı ?Soroya?yı Taşlamak? filminden yola çıkarak ?recm?i protesto etmek amacıyla bir kreasyon hazırladı. Mayıs ayında Süleyman Demirel?in sergileyeceği koleksiyon için poz veren Kazaz, hayatındaki dönüm noktalarını, başarısının sırrını ve özel hayatıyla ilgili HELLO!?ya konuştu.
PODYUM IŞIKLARI ALTINDA BAMBAŞKA BİR TUĞÇE GÖRÜYORUZ. BU DENGEYİ NASIL SAĞLIYORSUNUZ?
Gerçekten de ikisini birbirine karıştırmamak gerek… Sanatçının en hassas konularından biridir. Sahne üzerinde gördüğünüz iş hayatım ve rolümdür. Özel hayatımda ise bulunduğum çevre ve insanlar, yani ailem ve dostlarım ne mutlu ki bana gerçekte kim olduğumu hep hatırlatıyorlar. Onlar olmasa bunu başarmam çok zor olurdu.
“BENİM İÇİN DÖNÜM NOKTASIDIR” DİYEBİLECEĞİNİZ BİR OLAY YA DA AN VAR MI?
Evet, hayatımda birkaç dönüm noktası yaşadım. Modellik kariyerime başlamam bir dönüm noktasıdır. Evliliğim ise bir diğeri...
BİR RÖPORTAJINIZDA “KUSURLARIN DEĞİL AMA HATALARIN BEDELİ AĞIR OLABİLİYOR” DEMİŞSİNİZ. SİZE AĞIR GELEN ŞEYLER OLDU MU?
Evet, bu gercekten böyledir. Bazı hataların bedelleri gerçekten ağır olur. Bu konudaki kişisel deneyimlerimi yazmak yerine, bu meslekte eğitim vereceğim genç insanlara aktarmayı tercih ediyorum ki onlar aynı ya da benzer hataları yaparak hayatlarını zorlaştırmasınlar.
Hayatımda bir şeyler değil, hayatımın tamamı değişti diyebilirim.
YAŞADIĞINIZ DURUMLARA KADERCİ Mİ YAKLAŞIRSINIZ, YOKSA MANTIĞINIZI ÖN PLANA ÇIKARARAK MI?
Kadere inancım olmakla birlikte kaderci biri değilimdir. Kadercilik anlayışında “Bu nasıl olsa böyle, kader!” demek yerine, başıma gelen olayların “Bu neden benim başıma geldi” sorgusunu yaparak kendi kaderime yön vermeye çabalarım
PEKİ AŞKA OLAN İNANCINIZ NE DURUMDA?
Hayatımda değişen en önemli şeylerden biri bu oldu. Aşk diye öğretilen ve aşk adı altında yaşanan şeylerin aşk olduğuna dair bir inancım kalmadı.
RÖPORTAJ: AYÇA SARICA
FOTOĞRAF: LARA SAYILGAN / STUDIOPLUS